image_5002961_26715368 (1)

Golazo sluit dubbel partnership met Amazfit

Wereldrecordhouder op de marathon Kelvin Kiptum wordt voor drie jaar ambassadeur van Amazfit. Tegelijk wordt het Chinese smartwatchmerk Official Timing partner van de NN Marathon Rotterdam, waar Kiptum dit jaar overigens de affiche topt.

De wereldrecordhouder op de marathon geniet sinds zijn glansprestatie in de Chicago Marathon (2.00.35) een enorme internationale uitstraling, iets dat merken die zich internationaal oriënteren – zoals Amazfit – niet ontgaat. Bovendien is er ook een sterke inhoudelijke link tussen het gezondheidstechnologiebedrijf en de marathon. Amazfit wil niet alleen Kiptum zelf helpen in zijn verdere ontwikkeling en uitdagingen, maar wil ook wereldwijd iedereen met zijn technologie ondersteunen om de gestelde gezondheids- en bewegingsdoelen te bereiken.

Kelvin Kiptum is zelf ook in de wolken: “De Amazfit Cheetah Pro is een integraal onderdeel geworden van mijn trainingen. Met de belangrijke uitdagingen van dit jaar – uitblinken in Rotterdam en mikken op olympisch goud in Parijs – vind ik in Amazfit een partner die me kan helpen om tot het uiterste te gaan. Samen zijn we er klaar voor om grenzen te verleggen.”

Official Timing Partner van de NN Marathon Rotterdam
Als technologiebedrijf fungeert Amazfit komende twee edities ook als Official Timing Partner van de NN Marathon Rotterdam. Net deze editie (op zondag 14 april) staat in het teken van Kiptum die Rotterdam uitkoos als enige marathon op weg naar de olympische marathon in Parijs. De marathonafstand is ondertussen volledig uitverkocht.

Golazo begeleidt Kelvin Kiptum als sinds 2019 toen hij zich liet opmerken als snelle haas op marathons en zelf snelle tijden neerzette op halve marathons. De NN Marathon Rotterdam is een organisatie van Golazo en is het grootste loopevenement in de Benelux met jaarlijks 50.000 deelnemers, mét bovendien een sterke traditie in topprestaties.

Deel dit bericht

Meer nieuws